Швейцарія
Швейцарська Конфедерація є федеративною республікою, територія якої розділена на 26 кантонів. Швейцарія характеризується потужною банківською системою, високим рівнем життя населення, стабільністю політичної системи, а також, що важливо, високою якість товарів і послуг. Незважаючи на те, що Швейцарія не є членом Євросоюзу, країна є міжнародним «центром» для більшості світових організацій і однією з найрозвиненіших країн у світі.
Реєстрація компанії в Швейцарії підвищить респектабельність всієї бізнес-структури, а сприятливі податкові режими в деяких кантонах та велика кількість двосторонніх угод про уникнення подвійного оподаткування, укладених між Швейцарією та іншими країнами, дозволить оптимізувати оподаткування.
ОСОБЛИВОСТІ ЮРИСДИКЦІЇ
- Стабільна політична ситуація;
- Тісні зв'язки з Євросоюзом;
- Високий рівень економічного розвитку;
- Велика кількість угод про уникнення подвійного оподаткування;
- Можливість вибору більш вигідного режиму оподаткування в залежності від кантону;
- Членство в багатьох міжнародних організаціях;
- Учасник Шенгенської угоди (спрощений паспортно-візовий контроль).
СПОСОБИ ВИКОРИСТАННЯ КОМПАНІЙ
Тісний зв'язок з Євросоюзом, а також вигідне географічне розташування дозволяє використовувати швейцарську компанію для торгівельної діяльності. Серед основних податкових переваг є можливість використання швейцарських компаній як «холдингових». У Швейцарії також є можливість отримувати «попередні» податкові рішення, що дозволяє завчасно визначити очікуване податкове навантаження (з розрахунку передбачуваного обороту компанії), що дозволить більш точно здійснити фінансове і податкове планування.
ВИМОГИ ДО РЕЄСТРАЦІЇ КОМПАНІЇ (SWISS LIMITED COMPANY («SWISSCO») в кантоні ZUG)
Доступний;ТИПИ КОМПАНІЙ |
|
ТЕРМІН РЕЄСТРАЦІЇ КОМПАНІЇ | 21 робочий день; |
ОГОЛОШЕНИЙ СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ | - |
ОПЛАЧЕНИЙ СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ | Не менше половини статутного капіталу; |
СТАВКУ ПОДАТКУ | Податок на прибуток на федеральному рівні - 8,5% (ефективна ставка - 7,8%); Податок на прибуток на рівні кантону Zug залежить від виду компанії:
Податок на додану вартість - 8% (2,5%; 3,8%). |
ПОДАЧА БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ЗВІТНОСТІ ТА ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ | Компанія повинна вести бухгалтерську звітність та подавати податкові декларації; Аудит є обов'язковим, якщо компанія має оборот понад 40 млн. CHF, активи в розмірі понад 20 млн. CHF, а також має більше 10 найманих співробітників; |
МІНІМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ АКЦІОНЕРІВ | Один (фізична / юридична особа) резидент або нерезидент; |
МІНІМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ДИРЕКТОРІВ | Один; |
НОМІНАЛЬНИЙ СЕРВІС | |
ДОСТУПНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВЛАСНИКІВ І ДИРЕКТОРІВ | Інформація про директора є в публічному доступі; існує обов’язок ведення реєстру бенефіціарів власників компанії при володінні більше, ніж 25% капіталу компанії або голосуючих акцій; |
ЗАПЛАНОВАНА ДАТА ПОЧАТКУ АВТОМАТИЧНОГО ОБМІНУ ПОДАТКОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ (CRS MCAA) | Вересня 2018 року; |