послуги

РЕЄСТРАЦІЯ КОМПАНІЙ В АЗІЇ

РЕЄСТРАЦІЯ КОМПАНІЙ В АЗІЇ

Країни Азії є привабливими для реєстрації та ведення бізнесу в порівнянні з офшорними юрисдикціями з числа острівних держав. Репутація компанії, яка зареєстрована в Азії, значно вища ніж репутація компанії, зареєстрованої за її межами. Це є перевагою для бізнес-партнерів і зарубіжних банків.

ПЕРЕВАГИ РЕЄСТРАЦІЇ КОМПАНІЇ В АЗІЇ

Зареєструвавши компанію в Азії, ви отримуєте нові можливості для ведення бізнесу і розширення його географії, стаєте рівноправним партнером великих європейських компаній, працюючи на однакових умовах і в одному правовому полі.

Зареєструвати компанію в Азії можуть як фізичні, так і юридичні особи, а відповідальність власників розподіляється в залежності від суми їхнього внеску в статутний капітал компанії.

Обираючи країну для реєстрації компанії, необхідно приймати особливості кожної з юрисдикцій, умови реєстрації та обслуговування компаній.

Особливості азіатських юрисдикцій:

  • Швидка процедура реєстрації;
  • Можливість вести бізнес на пільгових умовах;
  • Подача щорічної фінансової звітності та проходження аудиту;
  • Встановлена законодавча база;
  • Зрозумілі умови процедури отримання ВНЖ з можливістю згодом отримати громадянство;
  • Звільнення від подвійного оподаткування;
  • Швидке отримання номера ПДВ.

Найбільш популярні європейські юрисдикції:

  • Гонконг
  • Сінгапур
  • ОАЕ

СПОСОБЫ ПРИМЕНЕНИЯ КОМПАНИИ В АЗИИ

В основному компанії реєструють в Азії для застосування їх в торгівлі та холдингових структурах, більш того, Азія характеризується як юрисдикція зі сприятливим режимом для інтелектуальної власності. Відсутність жорсткої бюрократії і регулювання діяльності сприяють тому, що європейські компанії активно розвивають багатовекторні моделі. Наприклад, якщо один з векторів перестає бути прибутковим або зазнає збитків, інші не дозволять компанії збанкрутувати.

ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ КОМПАНІЇ В АЗІЇ

Для реєстрації компанії в країнах Азії необхідно надати:

  1. Кілька варіантів найменування компанії для здійснення перевірки.
  2. Пакет документів на акціонерів, директорів і бенефіціара, який складається з:
    — національного паспорта, посвідчення водія або закордонного паспорта;
    — підтвердження адреси проживання.
  3. Інформацію про заплановані види діяльності компанії та географії ведення бізнесу.

повернутися назад

ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Залиште нам заявку і ми надамо вам консультацію
ТЕЛЕФОН: +38 (044) 255 57 67